Program lojalnościowy - informacje

REGULAMIN ZBIERANIA PUNKTÓW H2Oshop.pl
Organizatorem programu jest Sport Company Polska ul. Dworcowa 6 89-642 Rytel NIP: 967-017-51-14 właściciel sklepów internetowych: www.h2oshop.pl www.kayakshop.plwww.trifan.pl www.madwave.pl
Program obowiązuje od 1 listopada 2022 do odwołania, organizator zastrzega sobie zamknięcie programu w dowolnym okresie.
Celem programu jest umożliwienie zarejestrowanym użytkownikom „zbieranie” punktów za zakupy ww/w sklepach. · W programie mogę brać udział wyłącznie zarejestrowani użytkownicy. Udział wprogramie jest dobrowolny i bezpłatny. Przystąpienie do programu jest równoznaczne zakceptacją regulaminu sklepu oraz regulaminu „PROGRAMU ZBIERANIA PUNKTÓW” Zarejestrowany użytkownik widzi uzbierane punkty na swoim koncie, może nimi dysponować jednak nie może przekazywać innym użytkownikom. Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę alista produktów za punkty jest ściśle określona na dany dzień imożna ją sprawdzićtutaj… · Jak pozyskiwać punkty? Podstawą naliczania jest wartość punktów określonych przy wybranym produkcie. Po zakupie produktów, opłaceniu zamówienia iwysyłce paczki zalogowany użytkownik widzi wartość swoich dodatkowych punktów. W zamian za uzbierane punkty można pozyskać wybrane produkty przechodząc do działu „PRODUKTY ZA PUNKTY” Po umieszczeniu „PRODUKTU ZA PUNKTY” w koszyku zakupowym wartość punktów zostaje pomniejszona, użytkownik widzi stan swojego konta punktowego. Punktowanie produktów jest niezależne od systemów rabatowych co oznacza, że klienci posiadający kupony rabatowe, karty stałego klienta mogą korzystać w/w ew. przywilejów. Oznacza to, że za zakup wybranych produktów zamawiający otrzyma wokreślonych sytuacjach zarówno rabat jak ipunkty aw niektórych przypadkach same punkty aczasami sam rabat.
Może też się zdarzyć szczególnie wprzypadku produktów wyprzedażowych, że nie zostanie naliczony zarówno rabat jak ipunkty za zakup wybranych produktów. Punkty za bieżące zamówienia zostaną doliczone wmomencie opłaty irealizacji zamówienia. Oznacza to, że wykorzystywać można punkty wyłącznie zpoprzednich zamówień.
Termin wykorzystania punktów to jeden rok od daty zakupu , oznacza to, że po 12 miesiącach niewykorzystane punkty będą przepadać. Punkty zasilają tylko konkretne konto zakupowe, nie można przenieść punktów na/z innego konta. Sport Company Polska zastrzega sobie prawo do przerwania wdowolnym momencie „PROGRAMU ZBIERANIA PUNKTÓW” Zwroty: Wprzypadku zwrotu, odstąpienia od umowy, produkty należy zgodnie z procedurą zwrotów odesłać wraz zdokumentem zakupu i formularzem. W tej sytuacji należy zwrócić również produkt uzyskany za punkty, który stanowi integralną całość zamówienia (produkt za punkty znajduje się również na dokumencie zakupu). Wprzeciwnym razie zwrot może być potraktowany jako niepełny lub nastąpi zwrot pieniędzy pomniejszony owartość produktu za punkty. Ochrona danych zarówno personalnych jak irównież punktów jest dla nas niesamowicie Ważna więc znajwyższą starannością zgodnie zprzepisami RODO chronimy Wasze dane, których absolutnie nie udostępniamy podmiotom trzecim.

INFORMACJE DODATKOWE

· Punktowane są tylko transakcje (zamówienia ) złożone przez stronę internetową pod warunkiem, że użytkownik jest zalogowany. Punkty przypisane są wyłącznie do danego konta (e-maila).

· Zamówienia „bez logowania użytkownika” nie punktują.

· Zamówienia telefoniczne nie punktują.

· Nie ma możliwości łączenia przepisywania, cesji punktów.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
  • Gdzie sprawdzić posiadaną ilość punktów .

· Wejdź (zaloguj się) na swoje konto – tam powinna pojawić się historia zamówień oraz posiadana ilość punktów.

  • Dokonałem zakupu – kiedy będę mógł dysponować nowo zdobytymi punktami.

· Dopiero po odebraniu paczki doliczą się punkty zbieżącego zamówienia.

· W przypadku problemu ze sprawdzeniem wyloguj się anastępnie zaloguj na koncie użytkownika.

  • Identyfikatorem konta użytkownika jest adres e-mail podany przy pierwszym logowaniu.
  • Wyświetla się cały czas ta sama ilość punktów.

· Wyloguj się zkonta anastępnie jeszcze raz zaloguj.

  • W przypadku zwrotu towaru co się dzieje ze zdobytymi punktami.

· W przypadku, gdy oddasz produkty lub nie odbierzesz paczki -produkty punkty zostaną odjęte zTwojego konta.

  • Mam dostateczną ilość punktów czy mogę „zamówić” tylko produkt za punkty ?

· Tak wtej sytuacji zawsze zostanie doliczona wartość opłaty za przesyłkę.